Guy Martin na TT2017 v sedle nového Fároše + on board SP!

aktualizováno 23. 1. 2017, text David M. Bodlák, foto HRC

Nevíme o žádném jiném motocyklovém závodníkovi, kolem kterého by bylo tak rušno, jako je kolem Guye Martina. Oblíbený petrolhead své fanoušky nepřestává překvapovat a poslední zpráva nás doslova šokovala.

Není to totiž ani pár týdnů, co se po netu šířila informace, že Guy končí s road racingem. Vzhledem k aktivitám, jaké Guy provozuje v posledních letech, kdy měl vlastní extrémní pořad Speed, v kokpitu speciálu Triumph se pokoušel pokořit světový rychlostní rekord na solných pláních Bonnevillu, k tomu najezdil desetitisíce kiláků na kole a ještě koupil spolu se svou sestrou Sally hospodu v rodném Kirmingtonu na východním pobřeží Anglie, nám to nepřišlo až tak divné. Dokonce mělo být těch zajímavých aktivit ještě hodně. Mezi nimi například pokus o nový traťový rekord na Nürburgringu nebo účast na nejslavnějším vrchařském závodě Pikes Peak International Hill Climb v kokpitu vlastního vozu. Dle posledních informací se ale Guy i přes své loňské rozhodnutí chystá postavit velké výzvě a měl by se v továrním Honda Racing týmu objevit po boku Johna McGuinnesse na letošní Tourist Trophy.

Páni jezdci pojedou na nových Firebladech, což by mohlo být hodně zajímavé, jelikož právě letos Honda tuhle superbikovou ikonu totálně překopala. Podle nás z toho konkurence už teď nespí, jelikož Johny je hned po legendárním Joey Dunlopovi druhým nejúspěšnějším jezdcem na TT a zároveň držitelem několika traťových rychlostních rekordů, to vše na dosavadních CBR1000RR. Spolu s Guyem by tak mohli být opravdu silným týmem!

A pokud vás zajímá, jak funguje nový Fároš, konkrétně ve vymazlenější verzi SP, jukněte na on board video našeho polského kolegy, bývalého stuntridera Andrzeje Simpsonowicze, který se účastnil před pár dny oficiálního testování v Portimau. Ten jezdec před ním není nikdo jiný než právě John McGuinness!

Komentáře k článku:




Další články z rubriky

  • Travis Pastrana zopakuje skoky Evela Knievela!
  • 7 věcí, které potřebujete vědět o nové Aprilii Dorsoduro 900
  • ČMN 10/2018 právě v prodeji

Kam dál

  • VIDEO: KTM 790 Duke alias Posel budoucnosti
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span> Stará dobrá škola
  • 5 rozdílů: Jawa 350 Special vs. Jawa 350 OHC

Technická poradna

Zodpovězené 330 otázek

KTM 250 SX

Známý mi tvrdí, že mám na své KTM 250SX měnit titanové ventily pomalu každý rok, že prý nevydrží tolik, co ocelové...


© Copyright Bikes Publishing, s.r.o 1998 - 2018 - Publikování nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu zakázáno. Obsah vygenerován 24. 5. 2018 v 8:20 za 0.249 sekundy. TOPlist