Uživatel:
Heslo:

Nový uživatel
Zapomenuté heslo

Přihlášení přes Facebook fb login

HLASOVÁNÍ: nejlepší maxiskútr do 125 kubíků

vydáno 7. 6. 2016, text Jan Rameš, foto

Kategorie stopětadvacítkových skútrů je od doby, kdy začala platit nová legislativa, umožňující jízdu na těchto strojích i držitelům řidičáků na auto, nejžádanější na českém trhu. Někdo si pořídí levný čínský, jiný sáhne po tchajwanském, italském nebo japonském střední třídy, ale jsou i tací, kdo si mohou dovolit vysypat přes 100 tisíc za špičkový maxiskútr. V ČMN 12, které vycházejí ve čtvrtek 9. června, najdete test jednoho takového: Kawasaki J125, aktuálního držitele titulu Motocykl roku mezi skútry do 125 kubíků. Kterému „maxíku“ byste dali přednost vy?


Aprilia SR Max 125
1
Aprilia SR Max 125 S trochou nadsázky veterán své kategorie, který však stále dokazuje, že ještě nepatří do starého železa. Už jste viděli Itala udělat špatný skútr?
hlasuji pro tuto fotografii
Honda Forza 125
2
Honda Forza 125 Loňský Motocykl roku a technologická špička své kategorie. Systém start-stop, LED osvětlení, spotřeba do 2,5 litru...
hlasuji pro tuto fotografii
Kawasaki J125
3
Kawasaki J125 Zelená značka vstoupila do skútrového světa loni s třístovkou a letos pokračuje menší objemovou variantou. Inspirace řadou Ninja je nepřehlédnutelná.
hlasuji pro tuto fotografii
Kymco Downtown 125i ABS
4
Kymco Downtown 125i ABS Tenhle tchajwanský zástupce má vše, čím se mohou pochlubit slovutnější konkurenti, včetně kvality. Předchozí generace byla fajn, nová je minimálně o další level výš.
hlasuji pro tuto fotografii
Piaggio X10 125 Executive ABS/ASR
5
Piaggio X10 125 Executive ABS/ASR Tato značka, nesoucí název celého koncernu, je známější spíše svými městskými střelami, ovšem X10 je příjemnou výjimkou potvrzující pravidlo. Kontrola trakce a multimediální kit u skútru?
hlasuji pro tuto fotografii
Suzuki Burgman 125
6
Suzuki Burgman 125 Burgman, to už je dnes legenda. Čtyřstovka téhož jména kdysi prolomila tabu, že skútry končí u objemu 250. Stopětadvacítka boduje lehkostí a prostorem.
hlasuji pro tuto fotografii
SYM GTS Joymax 125i Sport
7
SYM GTS Joymax 125i Sport Další tchajwanský zástupce, jenž potěší výkonem přesně na legislativní hranici (10,9 kW), silnými brzdami s ABS a systémem start-stop, jenž doposud nabízela pouze Honda.
hlasuji pro tuto fotografii
Yamaha X-Max 125
8
Yamaha X-Max 125 Další z klasických zástupců velkých skútrů s malým objemem motoru. X-Max vždycky představoval ideální kompromis mezi sportem a komfortem, podpořený skvělým zpracováním.
hlasuji pro tuto fotografii



Diskuze k článku


Další články z rubriky

  • Upoutávka Motorbike 8/2019
  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • Upoutávka Motorbike 7/2019

Kam dál

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Technická poradna

Zodpovězené 333 otázek

Jezdím asi pět let (SV650), a občas potřebuju svoji a kamarádovu motorku (Bandit 1200) převézt na vozíku nebo v dodávce ať už na servis, nebo na okruh, když se...