Uživatel:
Heslo:

Nový uživatel
Zapomenuté heslo

Přihlášení přes Facebook fb login

PCX 2017: Bestseller s čistším motorem

Honda dnes oznámila, že menší z modelů PCX, stopětadvacítka, bude v modelovém ročníku 2017 disponovat motorem plnícím normu Euro 4. Je jasné, že svůj bestseller, který jasně kraluje i českým silnicím, si bude japonská jednička hýčkat, nicméně kdo tuší, jak je složité splnit podstatně přísnější emisní a hlukové předpisy, ten se asi bude divit, jak se to projevilo na parametrech agregátu eSP, známého svou absurdně nízkou spotřebou lehce přes dva litry na sto. Neprojevilo se to totiž vůbec, resp. maximální hodnoty výkonu (8,6 kW) a krouťáku (12 Nm) zůstaly stejné, ovšem výkon vrcholí o 500 otáček výš a točivý moment o tisíc otáček níž. Takže vlastně lepší charakteristika a ještě čistší čmoudíky z výfuku.
18. 5. 2016


Diskuze k článku


Další články z rubriky

  • Upoutávka Motorbike 5/2019
  • Nedožitých 20 let ČMN
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike

Kam dál

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Technická poradna

Zodpovězené 332 otázek

KTM 640 LC4 Enduro '01

Jedu a po chvili chcipne, vetsinou po chvilce natocim a pak po par km chcipne, nova svicka, fajfka, privodni kabel od fajfky, karburator serizen, ventily udelany...

Nezodpovězené 386 otázek

Yamaha YZF - R1 '00

Nefunguje mi ventilátor chlazení i když je už motor hodně ohřátej, ale při nastartování studeného motoru se sytičem se ventilátor rozběhne a zastaví se až vypnu...