Uživatel:
Heslo:

Nový uživatel
Zapomenuté heslo

Přihlášení přes Facebook fb login

Horex VR6 Cafe Racer 33 Limited

vydáno 14. 3. 2014, text Prochy, foto Horex

Německý výrobce Horex servíruje do světa vylepšený model VR6. Limitovaná edice jejich vlajkové lodi ponese název Cafe Racer 33 Limited a zájemce o tento motocykl obdrží hned několik bonusů.

Na první pohled je vidět retro stříbrné lakování s rychlým bílým pruhem přes celý motocykl, který je doplněn červenou linkou. Výrobce tak vzdává hold burácející éře sportovních motocyklů zlatých šedesátých let. Na správném café raceru nesmí chybět krytka sedla pro spolujezdce a ani Horex není vyjimkou. Firma LSL známá po celém světě jako tuningový úpravce však dodala i nové nastavitelné stupačky ve třech polohách, kožené sedlo a několik doplňků v přední části motocyklu. Jedná se o zpětná zrcátka, brzdovou a spojkovou zalamovací páčku a nádobky provozních kapalin, ale i držáky předního světlometu a kryt chladiče. Samotný výrobce Horex pak také navrhl jiný přední a zadní blatník.


Továrna v Ausburgu, kde se tyto stroje vyrábí, se nesmířila jen s designovými hrátkami a najala švédského výrobce Öhlins, aby si vzal do parády i odpružení. Výsledkem je kompletní podvozek postavený na komponentech se žlutomodrým logem. Vpředu se konkrétně jedná o 43mm vidlici FGRT a zadní tlumič nese název TTX36. Öhlins pak dodal i tlumič řízení, který zajistí ještě větší požitek z jízdy. O brzdění se stará soustava Brembo, jak jinak než radiálně uchycené brzdiče ve spojení s kotouči o průměru 320 mm vpředu a jedním 264mm kotoučem vzadu. Ráfky, respektive kompletně celá drátěná kola vyrobila firma Kineo. Firma Bosch dodala brzdový systém ABS.


Samotná pohonná jednotka, šestiválec o objemu 1218 cm3 o výkonu 126 koní v 8500 otáčkách a s točivým momentem 120 Nm při 7000 otáčkách, doznala výrazných změn, kupodivu směrem dolu. Jedná se o elektronicky přiškrcenou jednotku, která však i nadále dovolí jezdci uhánět až 250 km/h. Co je však důležitější, že menší úpravy se dotkly i posazu jezdce, což nebývá u podobných limitovaných edicí vůbec zvykem. Řidič sedí o něco níž a díky upraveným řídítkám od LSL také o něco sportovněji než na základním modelu VR6 Roadster.


Limited 33 v názvu motocyklu informuje o pouhých 33 kusech vyrobených v této edici. Navíc však připomíná i cenu, která je rovných 33 333 eur (cca 900 000 Kč). Výrobce počítá s velkým zájmem, takže pokud si brousíte zuby, měli byste si pospíšit s objednávkou. Můžete objednávat přímo v centrále v Německu anebo na pobočkách v Rakousku a Švýcarsku.



Diskuze k článku


Další články z rubriky

  • ČMN 19/2018 v prodeji
  • ČMN 18/2018 právě v prodeji
  • Vyhraj lístky na Večer legend

Kam dál

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Technická poradna

Zodpovězené 332 otázek

Gilera GP 800 '12

Koupil jsem si novou GP800 a od samého začátku mi stroj táhne do levé strany, rozsvicí se mi řídící jednotka a strašně se mi kelpou řidítka...