Uživatel:
Heslo:

Nový uživatel
Zapomenuté heslo

Přihlášení přes Facebook fb login

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR: krása a 140 koní

vydáno 22. 10. 2014, text Prochy, foto MV Agusta

Výrazně vyšší výkon, nízká hmotnost a nádherná vyplétaná kola. Paráda!

Výrobce uvolnil první fotky a video novinky Drasgter RR, který je luxusnější verzí modelu Dragster. Bude jezdit na nádherných drátěných kolech a zájemce zaujme i větší porcí výkonu: 140 koní oproti základních 125. Tříválec o objemu 798 cm3 nebude mít s hmotností 168 kg (bez všech náplní) příliš mnoho práce. Ve srovnání se standardním provedením bude mít verze RR motor s výkonem vyšším o 12 % a točivým momentem o 6,2 %. Maximálních 140 k dosáhnete při 13 100 ot./min., točivého momentu 86 Nm při 10 100 ot./min. Aby bylo dosaženo tohoto výsledku, byl přepracován airbox, výfukový systém, ovšem hlavní zásluhu na tom má vstřikování, které u modelu RR disponuje dvěma vstřikovači na válec.


MV Agusta Brutale 800 Dragster RR má poslední verzi elektroniky od MV - systém MVICS (Motor& Vehicle Integrated Control), který umožňuje nastavení jednoho ze čtyř režimů Sport, Normal, Rain + vlastní nastavitelný režim. V rámci vlastního režimu si pak můžete nastavit osmistupňovou kontrolu trakce, asistent řazení a palivové mapy. Vymazlený Dragster se pyšní širokou pneumatiku 200 mm se značkovými lepivkami, pardon obutím Pirelli Diablo Rosso II. Podobně špičkové jsou i ostatní komponenty, jako plně nastavitelná přední vidlice Marzocchi a zadní jednotka Sachs. Radiální brzdy Brembo zase doplňuje nová verze ABS Bosch 9 Plus se systémem RLM, který omezuje zvedání zadního kola.


Společně s verzí Dragster RR uvolnil výrobce informace i o modelu Brutale RR, což je vlastně identický motocykl bez drátěných kol a pár detailů. I zde najdete stejný motor a nejnovější verzi elektroniky MVICS, jež zahrnuje i rychlořazení s možností ládovat kvalty pod plynem jak nahoru tak dolů. Máme se na co těšit.



Diskuze k článku


Další články z rubriky

  • Ohlédnutí za výstavou MOTOSALON 2019
  • Motocyklem roku 2019 se stal BMW R 1250 GS
  • Proč nelze objednat předplatné ČMN?

Kam dál

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Technická poradna

Zodpovězené 332 otázek

Suzuki GSX - R 1000 '08

Mám dotaz, vlastním Suzuki GSX-R1000 (2008) a chtěl bych vědět, jestli se na tomto motocyklu seřizují ventily...