Uživatel:
Heslo:

Nový uživatel
Zapomenuté heslo

Přihlášení přes Facebook fb login

Novinka Kymco Xciting 400i ABS

vydáno 30. 5. 2014, text Prochy, web, foto web, Kymco

V letošním roce slaví firma KYMCO dvacetileté výročí svého působení v Německu, a tak hned na začátku sezony vypouští také na náš trh silného dravce v podobě nového modelu Kymco Xciting 400i ABS.

Při vývoji nejnovějšího modelu řady Xciting se KYMCO koncentrovalo na tři základní faktory. Nový Xciting 400i ABS má být ještě dynamičtější, a přitom musí splňovat nejvyšší nároky na bezpečnost a jízdní stabilitu. Tchajwanský výrobce tuto výzvu přijal a zhostil se jí s úspěchem sobě vlastním: nový Xciting 400i ABS poráží své předchůdce rozdílem třídy.


Srdcem tohoto modelu je kompletně nový motor o objemu 400 cm3 se čtyřventilovou technikou a vstřikováním paliva. S výkonem 26,5 kW (36 koní) a maximálním točivým momentem s hodnotou 37,7 Nm poskytuje tato kapalinou chlazená pohonná jednotka maximální dynamiku a řidič se může radovat z každého povelu plynu. K tomu napomáhá i fakt, že nový Xciting 400i ABS je se svou hmotností 209 kg o téměř 20 kilogramů lehčí než jeho předchůdce. A to jsou ty nejlepší předpoklady, aby byl nejrychlejším ve své třídě. Nově konstruovaný rám nazvaný „dual underbone Design“ zaručuje skvělou ovladatelnost, vysokou stabilitu a minimální vibrace. Brzdová soustava splňuje vysoké bezpečnostní nároky díky modernímu technickému řešení, které nyní nabízí radiálně montované čtyřpístkové třmeny vpředu jako u supersportů, výrazné, frézované kotouče Wawe a systém ABS, jež pochází od renomovaného specialisty, firmy Bosch. Tento brzdový systém se nyní stará o suverénní pocit jistoty v každé jízdní situaci a patří k tomu nejlepšímu, co může současný trh nabídnout.


Také v oblasti komfortu a výbavy není prostor pro kompromisy! Celková ergonomie vozidla, kompaktní rozměry, stabilní rozvor i umístění sedla jsou poskládány tak, že ideální jízdní pozici nalezne každý pilot! Přístrojová deska ladně kombinuje analogový otáčkoměr s velkým LCD panelem informujícím o rychlosti, teplotě chladicí kapaliny, množství paliva či ujeté vzdálenosti a v neposlední řadě také o stavu nabití baterie. Výrazná opěrka na sedle řidiče podtrhuje komfort stejně jako osvětlený zavazadlový prostor pod sedlem s objemem 42,7 litrů. Zásadní novinkou je denní LED svícení, pohodlné výklopné stupačky pro spolujezdce a externí zásuvka na 12V v přihrádce na rukavice jsou dnes již samozřejmostí.


Nezaměnitelný design modelu Xciting 400i ABS ohromí výrazně zvýšenou linií zadní partie i ostře řezanými tvary přední masky s integrovanými LED blinkry. Čtyřstovka vyzařuje čistou dynamiku a je dokonalou volbou pro řidiče vyznávající sportovní design, jež není na úkor komfortu a pohodlí. Nové KYMCO Xciting 400i ABS vstoupilo na trh v březnu, a to ve dvou barevných variantách. Vybírat můžete mezi dnes tolik oblíbeným černým, matným lakem a lesklou titanovou metalízou! Doporučená cena 159 990 Kč včetně DPH je třešničkou na dortu žhavé novinky Xciting 400i ABS. Další podrobné informace obržíte na stránkách www.kymco.cz či u všech oficiálních prodejců KYMCO.



Diskuze k článku


Další články z rubriky

  • ČMN 18/2018 právě v prodeji
  • Vyhraj lístky na Večer legend
  • Soutěž: doplňky M-Style

Kam dál

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Technická poradna

Zodpovězené 332 otázek

Můj motor si řekl o generální opravu, a tak jsem neváhal a pustil se do ní sám...

Nezodpovězené 379 otázek

Peugeot Jet Force 50 TSDI

Digitální tachometr mi neukazuje danou rychlost, kterou jedu, ale pouze nulu...