Posel nové éry – MV Agusta RVS#1

vydáno 11. 8. 2017, text David M. Bodlák, foto Gigi Soldano a Leo Iannelli

MV Agusta plní své sliby. Nechce razit cestu masových prodejů, chce být i nadále exkluzivní značkou. Tohle je první vlaštovka z nové divize RVS alias Reparto Veicoli Speciali – model RVS#1!

Mít mraky modelů různých kategorií, to k italské legendě nikdy nesedělo a sedět pravděpodobně ani nebude. Lidé čekají od tohoto výrobce speciální kousky, však každá limitka, třebaže mnohem dražší než běžná série, bývá ihned vyprodaná. I proto MV Agusta ve spolupráci s CRC (Castiglioni Research Center) zřídila letos speciální divizi, která by se měla zaměřit na vývoj a ruční výrobu opravdu unikátních kousků. A tím prvním je totálně překopaný Dragster 800, nesoucí pořadové číslo jedna!

Základem celého stroje je svým způsobem už tak speciální záležitost – Dragster 800, motorka, jakou u jiného výrobce rozhodně nenajdete. A vězte, že základ je to výtečný, hlavně kvůli kouzelnému a nyní také přepracovanému tříválci. Ač plní normu Euro4, nabídne maximální výkon 150 koní! Upravené jsou také jízdní módy, převodovka pracuje s rychlořazením a motor vydechuje přes titanový závodní komplet od SC-Project. Právě tady se ušetřilo mraky hmotnosti, jejíž hodnota se nakonec zastavila na 160 suchých kilech!

Jednička působí na pohled hodně nabušeně. Krátký zadek a hromada zajímavě opracovaných či řešených dílů, ať už jde o styl, či bezpečnost, na které se použil dural, karbon i titan, doplňuje taková fajnovost jako adaptivní LED světlomet s integrovaným inertním systémem, který bere v potaz jak úhel náklonu motorky, tak i její momentální rychlost! Nechybí doplňkové LEDkové dálky na pravé straně, prošívané sedlo ani frézované kotouče, do nichž se zakusují destičky Sunstar Batfly. Další, vysloveně nepřehlédnutelnou záležitostí jsou pak kola Kineo, obuta do speciálních duálních pneumatik Pirelli MT 60 RS, jež dodržují design jednoho červeného oka v logu lebky, což je poznávací znamení RVS.

A protože už uběhlo několik týdnů od představení této fajnovosti, doufáme, že inženýrský tým mechanického ateliéru RVS již maká na dalším kousku. Tohle je totiž opravdová exkluzivita a rovněž pastva pro oči, což nám na MV Agustu sedí ze všeho nejvíc!

Komentáře k článku:




Další články z rubriky

  • Travis Pastrana zopakuje skoky Evela Knievela!
  • 7 věcí, které potřebujete vědět o nové Aprilii Dorsoduro 900
  • ČMN 10/2018 právě v prodeji

Kam dál

  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span> Stará dobrá škola
  • 5 rozdílů: Jawa 350 Special vs. Jawa 350 OHC
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span> Puberťákův sen aneb Škola volá

Technická poradna

Zodpovězené 330 otázek

Jaká je skutečná funkce tlustého svodu na dvoudobých motocyklech...

Nezodpovězené 365 otázek

Honda Hornet 600 '11

Chtěl bych si sám vyměnit chladící kapalinu ale nevím jak na to,vmanuálu je jen že to provádí servis Hondy a nic víc,tak jestl někdo zná přesný postup...


© Copyright Bikes Publishing, s.r.o 1998 - 2018 - Publikování nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu zakázáno. Obsah vygenerován 21. 5. 2018 v 7:23 za 0.515 sekundy. TOPlist