Uživatel:
Heslo:

Nový uživatel
Zapomenuté heslo

Přihlášení přes Facebook fb login

VIDEO: On board H2R!

vydáno 11. 1. 2016, text David M. Bodlák, foto Kawasaki

Kdo přes zimu nelítá alespoň na enduru, ten si moc jednostopého vzrušení neužije. Co ale taková jízda na nejsilnější sériové motorce planety? To by vás mohlo na chvilku zaujmout.

      Minulou sezonu jsme meli to štěstí, že jsme jako jedni z mála vyvolených mohli vyzkoušet přeplňovanou revoluci od Kawasaki – silniční model H2. Rande s více než 210koňovým ďáblem, plněným kompresorem, bylo famózním zážitkem, ovšem Kawasaki nabízí ještě větší ultramagořinu, nehomologovaný závodní model H2R. Na téhle motorce je extrémní všechno, ať jde o výkon 326 koní, zvuk, ze kterého vám bude stříkat krev z uší, maximálku 392 km/h nebo i cenu se sedmimístnou číslicí. H2R je málo, a proto každý, třeba i virtuální kontakt stojí za to.

      Tohle video vzniklo při závěrečném konání speciální roadshow v rámci několika závodů britských superbiků. Jakožto kulturní vložka skvělá příležitost pro pár vybraných jedinců, potažmo legendárních závodníků, okusit tento maniakální stroj před zraky desetitisíců diváků. Kluci ze 44Teeth tuhle šanci dostali při finále na okruhu Brands Hatch GP. V sedle Alastair Fagan, motonovinář a bývalý závodník BSB, který si už vyzkoušel třeba i Schwantzovo GP RGV500 z roku 1993.


Diskuze k článku

Jirka 11. 1. 2016
Tohle už není motorka do běžnýho provozu

DMB 12. 1. 2016
Jirko není, H2R nemá homologaci pro silniční provoz, je to čistě "okruhová a výstavní" záležitost. Taky to má ukrutné servisní intervaly. Po 15 motohodinách běžný servis, po 60 mth repase motoru, ale ty hodiny to počítá až od 8000 otáček výš...

Další články z rubriky

  • ČMN 19/2018 v prodeji
  • ČMN 18/2018 právě v prodeji
  • Vyhraj lístky na Večer legend

Kam dál

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Technická poradna

Zodpovězené 332 otázek

Kawasaki GPZ 1000 RX '87

při startování se mi protočí starter ale zaseklo se mi zadní kolo a už stím nic neudělám ani neprotočím...