Uživatel:
Heslo:

Nový uživatel
Zapomenuté heslo

Přihlášení přes Facebook fb login

Hlasujte: První přestavby Ducati Scrambler

vydáno 26. 1. 2015, text PtP, foto Ducati

Ducati na veletrhu ve Veroně předvedla první tři továrnou podpořené přestavby svého Scramblera.

Novinka Scrambler již od svého představení na podzim v Miláně vzbuzuje řadu emoci. Podle vyjádření Ducati hned od prvních dní začaly chodit do továrny nejrůznější návrhy přestaveb tohoto zajímavého modelu. Firma se proto rozhodla podpořit tři známé stavitele k vytvoření „série“ oficiálních customů.
Do díla se pustily customizerské dílny Deux Ex Machina z Milana, ze stejného města Officine Mermaid a Mr. Martini z Verony. Výsledky jejich počínání byly součástí stánku Ducati právě na veletrhu přestaveb Motor Bike Expo (konal se tento víkend 23.-25. ledna).
Ducati chce tímto krokem ukázat, jaký potenciál se ve Scramblerovi ukrývá. Čtyři základní verze (Classic, Icon, Urban Enduro a Full Throttle) totiž zdaleka nejsou konečnou. Široká škála doplňků umožní zájemcům si svého scramblera zosobnit podle svého gusta.

Drift, Kafáč a Cross
Inspirací mohou být tyto tři přestavby. Závazek vytvořit v Deus Ex Machina přestavbu některého z modelů Ducati se datuje již do roku 2010, kdy se chlapci z obou firem potkali při dovádění na hipodromu v Sydney. „Teprve Scrambler je model, který je evidentně inspirován historií, ale s DNA a technickými vychytávkami současných motocyklů,“ odůvodnil výběr Scramblera Filippo Bassoli z Deus Ex Machina.
Jejich sytě žlutá kreace s pastelově modrým jednosicem našla inspiraci v plochodrážních speciálech. Nejlépe je to vidět na přední placce pro „startovní číslo“, v jejíž spodní části je minimalistický světlomet. Plechařinu udělali pánové z hliníku, zajímavě řešený je přední blatník a kromě řady detailů poladili výfuk a přední brzdu.
V dílně Mr. Martini zvolili styl café racerů. Jednosic, tentokrát s náznakem závodní prdelky, je doplněn o malou retro kapotku. Také tato stavba má poladěný výfuk, i když spíš v tradičním scrambler stylu. Tomu odpovídají také pneumatiky s hrubším vzorkem. Tmavé lakování většiny dílů je zase klasický prvek café racerů, stejně jako snížené tlumiče.
Posledním výtvorem je klasika od Officine Mermaid. Klasika ve smyslu, že se vrací ke kořenům scramblerů – k anglické škole. Nádrž a blatníky byly staženy z laku a precizně vyleštěny, řídítka jsou s hrazdou a drátěná kola (s velkým předním) obuta do hrubých špuntů. Malé kulaté přední světlo se žlutým sklem už je jen takovou třešničkou na dortu.

FOTOGALERIE ZDE


Mr. Martini
1
Mr. Martini
hlasuji pro tuto fotografii
Deus Ex Machine
2
Deus Ex Machine
hlasuji pro tuto fotografii
Officine Mermaid
3
Officine Mermaid
hlasuji pro tuto fotografii



Diskuze k článku


Další články z rubriky

  • ČMN 19/2018 v prodeji
  • ČMN 18/2018 právě v prodeji
  • Vyhraj lístky na Večer legend

Kam dál

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Technická poradna

Nezodpovězené 380 otázek

Husqvarna CR 125 '99

Když jedu na půl plynu, je to v pohodě, když ale přidám, začne se dusit...