EICMA 2014: Tygrů plná smečka

vydáno 7. 11. 2014, text PtP, foto Triumph

Triumph představil během milánského veletrhu novinky ze své modelové řady Tiger.

Konkrétně jde o menší objemovou verzi 800 ccm. Ta bude v roce 2015 nabízena ve dvou, respektive čtyřech modelech. Zatímco XR a XRx jsou spíše určeny pro silniční vyžití, XC a XCx mají ambice také na terén. Malé písmeno „x“ pak znamená nadstavbu v podobě různých elektronických vychytávek.

Rozdíl mezi XR a XC je především v podvozku. XC má drátěná kola o průměrech 21 a 17 palců. Silniční model má kola paprsková a přední o průměru 19 palců. Tlumiče má XC plně nastavitelné od WP a s vyšším zdvihem (215 mm). Tím pádem je i výš sedlo o tři cenťáky (840–860 mm).

Důležitá je ovšem elektronika obou modelů. Standard je vypínatelné ABS a kontrola trakce. Pokud zvolíte příplatkové modely „x“, získáte navíc tři palivové mapy a dva jezdecké módy (silnice-offroad).

Triumph se zaměřil také na nižší spotřebu paliva, jež by nyní měla znamenat dojezd až 437 km na jednu nádrž.

Komentáře k článku:




Další články z rubriky

  • Travis Pastrana zopakuje skoky Evela Knievela!
  • 7 věcí, které potřebujete vědět o nové Aprilii Dorsoduro 900
  • ČMN 10/2018 právě v prodeji

Kam dál

  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span> Stará dobrá škola
  • 5 rozdílů: Jawa 350 Special vs. Jawa 350 OHC
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span> Puberťákův sen aneb Škola volá

Technická poradna

Zodpovězené 330 otázek

Yuki 50 Matrix r. '09

Motor po opravě nemá výkon na rovince a z kopce se rozjede ale přide kopec...

Nezodpovězené 365 otázek

Dobrý den, po otevření kohoutku paliva teče benzín do vzduchového filtru z karburace...


© Copyright Bikes Publishing, s.r.o 1998 - 2018 - Publikování nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu zakázáno. Obsah vygenerován 22. 5. 2018 v 10:25 za 0.312 sekundy. TOPlist