Yamaha YZF-R3: pro mladý dobrý!

vydáno 22. 10. 2014, text Web, foto Yamaha

Třístovková kubatura je v kurzu. Mladí sportovci se napřesrok mají na co těšit...

Nový supersport se pyšní řadovým dvouválcem s 321 kubíky, který se ani trochu nebojí otáček. Dostane ze sebe 42 koní při 10 750 a 30 Nm při 9000 otáčkách, tedy akorát tolik, aby si supersportování mohli užívat majitelé řidičáku skupiny A2. K agilnímu agregátu je na míru střižen i agresivní styling společný pro celou řadu R (už se nemůžeme dočkat podoby nové R1, která bude světu odhalena 3. listopadu).


Motoru pak dělá společnost klasická šestistupňová převodovka. Skvěle vypadá také palubní deska, která se skládá z analogového otáčkoměru a dvou displejů, přičemž samozřejmě nechybí ani informační diody. Rozměry pneumatik jsou 110/70-17 vpředu a 140/70-17 vzadu. K ovladatelnosti a radosti z pohybu jistě přispěje sportovně naladěný podvozek a relativně příznivá hmotnost, která činí při plné nádrži 169 kg. Brzdy jsou vybaveny ABS již v základu. Novinka by se měla dostat do nabídky dealerů v dubnu příštího roku.

Komentáře k článku:




Další články z rubriky

  • Travis Pastrana zopakuje skoky Evela Knievela!
  • 7 věcí, které potřebujete vědět o nové Aprilii Dorsoduro 900
  • ČMN 10/2018 právě v prodeji

Kam dál

  • VIDEO: KTM 790 Duke alias Posel budoucnosti
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span> Stará dobrá škola
  • 5 rozdílů: Jawa 350 Special vs. Jawa 350 OHC

Technická poradna

Zodpovězené 330 otázek

Mám v klínu kapoty díru od kačírku a rád bych ji něčím zadělal, aby mi do klínu nelítal bordel a další kamínky od kola...

Nezodpovězené 365 otázek

Suzuki Volusia 800 '04

Po delší době odstavení/3-4 týdny/nemohu nastartovat. Snad na podesáté chytne a dále bez problémů na pokaždé...


© Copyright Bikes Publishing, s.r.o 1998 - 2018 - Publikování nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu zakázáno. Obsah vygenerován 23. 5. 2018 v 11:18 za 0.296 sekundy. TOPlist